
Państwa przeglądarka ma wyłączoną obsługę Java Scriptu bądź go nie obsługuje.
Część funkcjonalności serwisu nie będzie dla Państwa dostępna.
Zalecamy włączenie obsługi Java Scriptu bądź zainstalownie innej przegląrki np.: Fire Fox-a
Za utrudnienia przepraszamy.
Konferencja eTwinning: "Inspiracja, współpraca, rozwój", 1-3 grudnia 2020r.
Podstawą programu eTwinning jest współpraca, uczenie się od siebie nawzajem, inspirowanie i doskonalenie zawodowe. Te elementy wprowadzane sukcesywnie do pracy nauczycieli, działań całej szkoły przynoszą korzyści całej społeczności szkolnej, a często także i lokalnej. Innowacyjne działania, dbałość o e-Bezpieczeństwo w przypadku 124 polskich szkół poskutkowało przyznaniem im Odznaki Szkoły eTwinning.
Nagrodzone tą odznaką szkoły to pionierzy i liderzy w takich dziedzinach jak:
- Praktyka cyfrowa
- Praktyka w zakresie e-Bezpieczeństwa
- Twórcze i innowacyjne podejścia do nauczania
- Promowanie ustawicznego rozwoju zawodowego kadry
- Promowanie praktyk uczenia się opartych na współpracy wśród nauczycieli i uczniów
W wyniku współpracy wyróżnionych placówek, laureatów konkursu Nasz projekt eTwinning oraz Krajowego Biura eTwinning powstała idea konferencji Inspiracja, Współpraca, Rozwój. Wspólnie, dla społeczności eTwinning, opracowaliśmy warsztaty i prezentacje demonstrujące innowacyjne działania, praktyczne rozwiązania i ciekawe narzędzia usprawniające codzienną pracę nauczycieli, zarówno stacjonarną, jak i online. Poznacie nie tylko wykorzystywane przez nich programy i metody działania, ale także źródła pomysłów, sposoby na angażowanie członków społeczności szkolnych.
Zapraszamy na bezpłatną konferencją online, która odbędzie się w dniach 1-3 grudnia 2020r. Wydarzenie w całości realizowane jest w formie online na platformach ClickMeeting oraz Adobe Connect. Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem konferencji, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu (zakładka kontakt powyżej):
Warunki udziału w seminarium:
1. Posiadanie AKTYWNEGO konta w programie eTwinning.
- Jeśli jeszcze nie jesteś zarejestrowany:
- Rejestracja przebiega w dwóch etapach: wstępnym i właściwym. Etap właściwy (dokończenie rejestracji) dostępny jest po otrzymaniu maila na wskazany w rejestracji adres email.
2. Wzięcie aktywnego udziału w całości wydarzenia (3 wieczorne spotkania).
Organizatorzy oczekują, że uczestnicy będą obecni na wszystkich zaplanowanych sesjach plenarnych i dołączą do wybranych przez siebie sesji warsztatowych (przynajmniej dwóch). WAŻNE: Wybór sesji dostępny będzie dla zakwalifikowanych uczestników po zamknięciu rekrutacji na wydarzenie.
- Uczestnicy potrzebować będą laptopów lub komputerów stacjonarnych podłączonych do Internetu. (Ważne – tablety lub telefony komórkowe nie wystarczą do aktywnego uczestnictwa).
- Każdy zakwalifikowany uczestnik konferencji, który będzie obecny na wszystkich sesjach plenarnych oraz przynajmniej na dwóch sesjach warsztatowych, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie.
Rekrutacja:
Jeżeli spełniasz wszystkie powyższe warunki i chcesz zgłosić swój udział w seminarium, wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu zielonego odnośnika "Zarejestruj się na wydarzenie" znajdującego się na niniejszej stronie. Przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji:
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w dniu 23 listopada br. o godzinie 23:59.
Rezygnacje przyjmowane są wyłącznie pod adresem mailowym: mknap@frse.org.pl.