English polski
Brak obsługi JavaScript

Państwa przeglądarka ma wyłączoną obsługę Java Scriptu bądź go nie obsługuje.

Część funkcjonalności serwisu nie będzie dla Państwa dostępna.

Zalecamy włączenie obsługi Java Scriptu bądź zainstalownie innej przegląrki np.: Fire Fox-a

Za utrudnienia przepraszamy.

Materiały pokonferencyjne

Sesja plenarna

strzałkadr Waldemar Martyniuk

Rozwijanie sprawności językowych
jako zasadniczy cel współczesnej edukacji

 
 strzałkadr Rebecca Böttcher

Nauczanie komplemetarne
– przyszłość edukacji językowej? 

 
strzałkaAdemar Aguiar

Nauka przez zabawę z mediami społecznościowymi
@ schoooools
 
 
strzałkaMichael Carrier

Digital learning and social media
in langauge education

 
  strzałka
Michał Merczyński

Nowe media i dziedzictwo kultury w edukacji  

 

 
Grupa dyskusyjna nr 1:

Rozwijanie warsztatu nauczyciela w zakresie wykorzystywania narzędzi online w pracy z uczniem

morski
PREZENTACJA
Mateusz-Milan Stanojević, Pauline Ernest

Developing online teaching skills
for the 21st century classroom


morskiMATERIAŁY
Mateusz-Milan Stanojević, Pauline Ernest

Developing online teaching skills
for the 21st century classroom -

 Grupa dyskusyjna nr 2:

Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w nauczaniu i uczeniu się języków obcych

niebieskidr inż. prof. WSIZiA Sławomir Czepielewski

Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych
w nauczaniu języka chińskiego

 
niebieskiDominika Bucko, dr Adriana Prizel-Kania

SpeakApps i LangBlog - nowe sposoby
kształcenia umiejętności ustnej interakcji

 
niebieskiDaria Drozhninova

Technologie informacyjno-komunikacyjne
w nauce języka rosyjskiego jako obcego

 
niebieskiAgnieszka Dryjańska, Sebastian Ducourtioux

Zajęcia na odległość
w nauczaniu treści kulturowych
 
 
niebieski
Renata Klimek-Kowalska
 
Platforma wymiany doświadczeń nauczycieli języka
francuskiego w ramach sieci „Klasy frankofońskie na Śląsku”
 
 
 
 

Grupa dyskusyjna nr 3:

Media społecznościwe w edukacji językowej

rozowydr Jarosław Krajka
 
Teacher skills, needs and preferences
for teaching with technology - from Web 1.0 to social media
 
 
rozowydr Małgorzata Kurek

The socially networked language learner:
from reception through participation to creative contribution. Implications for language learning


rozowyprof. Eija Suomela-Salmi
 
Social Media and Language Learning
at the Intersection of Formal and Informal Learning
 
 
 rozowyRob Lewis
 
 Times of change for teachers
 
 
 

Grupa dyskusyjna nr 4:

Technologie cyfrowe w kształceniu i praktyce zawodowej tłumaczy pisemnych i ustnych

morski_4dr Piotr Pęzik

Narzędzia i zasoby elektroniczne
wspierające warsztat językowy tłumacza

 
 morski_4prof. dr hab. Aldona Sopata
 
Nowe technologie w kształceniu tłumaczy na Wydziale
Neofilologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
 
 

 Grupa dyskusyjna nr 5:

Nowe technologie w doskonaleniu warsztatu nauczyciela

fioletMagdalena Junkiels

Nowoczesne technologie w  nauczaniu języka obcego
w szkole średniej: możliwości i metody pracy

 
fioletAnna Maliszewska
 
Przedszkole trójjęzyczne
- jak nauczyć trzech języków w okresie pięciu lat
 
 
fioletEdyta Wietecha
 
Asystentura Językowa Comeniusa a wielojęzyczność:
roczny projekt we Włoszech
 
 
fioletBartosz Wilmborek

Sign me English project



  • W razie pytań

    Kontakt

    Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

    ul. Mokotowska 43,
    00-551 Warszawa
    tel: 22 46-31-000; 22 46-31-321
    fax: 22 46-31-021 
    www.frse.org.pl

    Koordynatorka przedsięwzięcia

    Anna Grabowska
    Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
    tel. 22 46-31-263
    e-mail: anna.grabowska@frse.org.pl