Brak obsługi JavaScript

Państwa przeglądarka ma wyłączoną obsługę Java Scriptu bądź go nie obsługuje.

Część funkcjonalności serwisu nie będzie dla Państwa dostępna.

Zalecamy włączenie obsługi Java Scriptu bądź zainstalownie innej przegląrki np.: Fire Fox-a

Za utrudnienia przepraszamy.

Aby pobrać szczegółowy program wydarzenia, kliknij w link.

1 sesja warsztatowa z narzędzi programu eTwinning (eTwinning LIVE oraz TwinSpace):

Platforma eTwinning LIVE to szczególne miejsce, gdzie każdy nauczyciel bez względu na specjalizację czy staż pracy znajdzie coś dla siebie. Fora partnerskie, grupy dyskusyjne, grupy wymiany pomysłów i dobrych praktyk, rozwój zawodowy oraz możliwość współpracy metodą projektową przy użyciu bezpiecznych narzędzi dostępnych bezpłatnie dla wszystkich zarejestrowanych w programie nauczycieli. Podczas dwugodzinnych warsztatów, nauczciele będą mogli w praktyczny sposób poznać i pogłębić wiedzę na temat funkcjonalności platformy.

2 sesje warsztatowe z narzędzi LEGO®Education:

LEGO®Education WeDo 2.0

LEGO®Education WeDo 2.0 to gotowy do użycia zestaw pozwalający wprowadzić uczniów w świat programowania i robotyki. Uczniowie mają możliwość zbudować robota z wykorzystaniem silnika i czujników, programować polecenia, a następnie wykonać serię interdyscyplinarnych doświadczeń, jednocześnie rozwijając swoje umiejętności w dziedzinie nowych technologii. Zobacz, jak nauczać podstaw programowania, przy okazji realizując tematy przyrodnicze i techniczne. Podczas warsztatu zbudujemy i zaprogramujemy robota z klocków, opowiemy również o założeniach metody pracy projektowej, będącej fundamentem wykorzystania tych zestawów.

LEGO®Education MINDSTORMS®EV3

Głównym celem zajęć wykorzystujących LEGO® MINDSTORMS® EV3 jest rozbudzenie w uczniach potrzeby eksperymentowania z technologią, dzięki której mogą rozwiązywać problemy współczesnego świata. To innowacyjne narzędzie edukacyjne doskonali umiejętności krytycznego myślenia, a także rozwija kreatywność w takich dziedzinach jak informatyka, matematyka czy nauki przyrodnicze.
Warsztaty pokażą możliwości wykorzystania robotów LEGO® MINDSTORMS Education EV3 na zajęciach projektowych. Podczas warsztatu uczestnicy skonstruują i zaprogramują własnego robota. Dzięki niemu doświadczą "nauki przez zabawę" i odkryją nieograniczone możliwości zastosowania LEGO® MINDSTORMS Education EV3 podczas zajęć.


Trenarzy LEGO®Education:

Katarzyna Nogalska

Certyfikowany Trener Akademii LEGO® Education oraz absolwentka Politechniki Warszawskiej, gdzie odkryła, że zestawy LEGO® Mindstorms będące na wyposażeniu laboratoriów pozwalają studentom błyskawicznie przyswajać skomplikowane struktury programistyczne. Właśnie to było inspiracją, aby zrobić zajęcia również dla młodszych dzieci. Zajmuje się organizacją i prowadzeniem zajęć z robotyki i programowania dla dzieci, organizacją międzynarodowego konkursu robotycznego First® LEGO® League oraz tworzeniem materiałów do prowadzenia lekcji z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education. Jako wolontariusz prowadzi zajęcia dla dzieci z uboższych rodzin i z domu dziecka.

Iga Malik

Certyfikowany trener Akademii LEGO® Education. Z wykształcenia pedagog, animator i menedżer kultury, trener szybkiego czytania i technik pamięciowych. Pracuje jako nauczyciel w szkole podstawowej. Od kilkunastu lat prowadzi zajęcia z dziećmi oraz dorosłymi w zakresie szeroko pojętej organizacji zajęć w czasie pozalekcyjnym. Prywatnie mama dwójki dzieci. To właśnie dla nich oraz dla wszystkich innych dzieci pragnie zgłębiać zagadnienie nauki przez zabawę i wdrażać w szkołach innowacyjne metody edukacyjne w oparciu o narzędzia LEGO® Education.






  • W razie pytań

     Program eTwinning:

    Małgorzata Knap

    tel: 22 46 31 223

    kom: 728 455 358

    mknap@frse.org.pl