Brak obsługi JavaScript

Państwa przeglądarka ma wyłączoną obsługę Java Scriptu bądź go nie obsługuje.

Część funkcjonalności serwisu nie będzie dla Państwa dostępna.

Zalecamy włączenie obsługi Java Scriptu bądź zainstalownie innej przegląrki np.: Fire Fox-a

Za utrudnienia przepraszamy.

 Ramowy plan wydarzenia:

  • 23-29.11.2020* -  kurs online na platformie Moodle - zostaną zaprezentowane narzędzia platform eTwinning Live oraz TwinSpace. Każdy uczestnik dostosowuje miejsce i czas nauki do swoich potrzeb i możliwości. Kurs należy ukończyć przed rozpoczęciem webinarium.

  • 08.12.2020, w godzinach 17.00-20.00* - webinarium na platformie eTwinning LIVE: "Wirtualny biznes, realne kompetencje". Szkolenie prowadzone będzie w grupie "Szkoły branżowe i techniczne w eTwinning", na narzędziu Adobe Connect.

*obowiązek ukończenia obu części szkolenia.


 Szczegółowy opis spotkań:

23-29 listopada 2020 - kurs online 

Uczestnictwo w kursie online. Celem kursu jest przedstawienie funkcjonalności platform eTwinning Live oraz TwinSpace. Zostaną omówione następujące zakładki eTwinning Live: Osoby, Wydarzenia, Grupy, Fora partnerskie i Projekty oraz wszystkie zakładki oraz aplikacje dostępne na platformie przeznaczonej do pracy w projektach eTwinning – TwinSpace. Uczestnicy kursu będą mieli możliwość przećwiczenia każdej aktywności z naciskiem na przećwiczenie zakładania pierwszego projektu oraz publikowania materiałów na testowej TwinSpace.

Kurs trwa 7 dni i składa się z modułów podzielonych na 4 bloki tematyczne. Uczestnicy, na podstawie przeczytanych instrukcji i przykładów, wykonują zadania przewidziane w kursie. Każdy uczestnik dostosowuje miejsce i czas nauki do swoich potrzeb i możliwości. 

Uczestnicy mają całodobowy dostęp do platformy Moodle, materiałów szkoleniowych, treści zadań. W razie potrzeby korzystają ze wsparcia trenera na „Forum pomocy”.  Mogą także korzystać z czatu i w razie potrzeby umówić się na konsultacje z trenerem lub innymi uczestnikami kursu.

 

08 grudnia 2020 - webinar "Wirtualny biznes realne kompetencje"

W czasie szkolenia uczestnicy wcielają się w rolę menedżerów wirtualnych SALON FRYZJERSKI i podejmują realistyczne decyzje biznesowe dot. wszystkich obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa od planowania oferty, poprzez HR, inwestycje, marketing i finanse. Ich wirtualne przedsiębiorstwa konkurują ze sobą o klientów na rynku pracując na jak najlepszy wynik finansowy firmy, dbając jednocześnie o zadowolenie pracowników i klientów.

Podejmowanie decyzji przez graczy odbywa się głównie w warunkach konkurencji. Decyzje jednej firmy wpływają na wyniki wszystkich pozostałych firm na rynku. Dzięki temu, nie ma predefiniowanych dobrych odpowiedzi, a każdy warsztat jest inny w zależności od strategii obieranych przez uczestników.

Decyzje podzielone są na miesięczne okresy (rundy), których w symulacji jest dwanaście. Pełny cykl odwzorowuje pierwszy rok działalności przedsiębiorstwa. Po każdej rundzie decyzyjnej uczestnicy otrzymują informację zwrotną pokazującą skutki podjętych decyzji w formie karty wyników, która ukazuje aktualny ranking wirtualnych firm obliczany na podstawie ich wyniku finansowego, zadowolenia klientów i pracowników, rozwoju firmy oraz zadłużenia. Ponadto otrzymują raport z realizacji planu sprzedażowego, wyniku finansowego, zadowolenia klientów i pracowników etc. Zadaniem graczy jest analiza otrzymanych danych, ocena trafności podjętych decyzji i korekta strategii.

Warsztaty z symulacją dają uczestnikom możliwość zmierzenia się z wielowymiarową problematyką sytuacji biznesowych oraz holistycznego spojrzenia na biznes. Dzięki temu uczą się budować przewagę konkurencyjną poprzez tworzenie własnej polityki cenowej i zarządzanie jakością. 

Każdy uczestnik szkolenia po zdaniu egzaminu otrzyma Certyfikat Trenera Branżowych Symulacji Biznesowych oraz dostęp do symulacji dla 30 użytkowników.


Opis ekspertów prowadzących webinarium:

Paweł Cudek – przedsiębiorca, trener, projektant systemów, programista i bazodanowiec 

Współwłaściciel oraz Wiceprezes Zarządu Revas sp. z o.o., wieloletni praconwnik naukowo-dydatktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. 

Projektuje i programuje symulacje branżowe oraz administruje bazami danych. Certyfikowany trener symulacji binzesowych i nauczyciel akademicki. Autor wielu publikacji naukowych z zakresu uczenia maszynowego i wykorzystywania sztucznej inteligencji do automatycznego rozpoznawania znamion melanocytowych. Uczestnik wielu projektów naukowo-badwawczych mających na celu tworzenie i optymalizację algorytmów wykorzystywanych w różnych obszarach sztucznej inteligencji. Uczestnik wielu projektów naukowo-badawczych mających na celu tworzenie i optymalizację algorytmów wykorzystywanych w różnych obszarach sztucznej inteligencji.

 

Wojciech Pitura - przedsiębiorca, wykładwowca, trener, doradca biznesowy

Współwłasciciel oraz Prezes Zarządu Revas sp. z o.o., Wiceprezes Fundacji Przedsiębiorczości Revas, wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Wykładowca WSPIA Rzeszowskiej Szkoły Wyższej. Certyfikowany trener symulacji biznesowych, który od 13 lat prowadzi lekcje, zajęcia, szkolenia z wykorzystywaniem gier decyzyjnych dla uczniów, studentów, pracowników firm.

Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu gier decyzyjnych.symulacji biznesowych dla uczniów i studentów. Jest autorem lub współautorem takich symulacji jak Warsztat samochodyw, Biuro podróży, Serwis IT, Salon fryzjerski, Firma transportowa, Salon kosmetyczny, Wirtualny Oddział, Wirtualna klinika, Innowacyjne Przedsiębiorstwo Produkcyjne czy Wirtualny Doradca. Były człownek Komitetu Inwestycyjnego funduszu seed capital Innofund oraz były przewodniczący rad nadzorczych Lamode sp. z o.o. oraz Mobitouch sp. z o.o.. Doktorant Szkoły Głównej Handlowej. Posiada certyfikat z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation.

 

Elżbieta Szczepaniak - trener, wykładowca, przedsiębiorca

Ukończyła ekonomię w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i filologię angielską na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pasjonatka grywalizacji i wykorzystania gier w edukacji. Ukończyła szkolenie Gamification Uniwersytetu Pennsylwania z zakresu grywalizacji (wykorzystanie elementów gier m.in. w edukacji).

Współwłaściciel i wiceprezes zarządu Revas sp. z o.o. Posiada 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i zajęć dydaktycznych dot. m.in. zarządzania, marketingu, przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej. Współautorka programów szkoleniowych dla firm z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi m.in. symulacji biznesowych.

Prezes zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Revas, której misją jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez działania edukacyjne oraz integracyjne dla nauczycieli, wykładowców, studentów, uczniów itp. Flagowymi projekty Fundacji to ogólnopolski konkurs Szkolne Mistrzostwa Menedżerskie oraz Akademia Przedsiębiorczości dla nauczycieli.

Od ponad 10 lat zarządza krajowymi i międzynarodowymi projektami w zakresie szkoleń, tworzenia innowacyjnych programów, działań edukacyjnych skierowanych do pracowników, nauczycieli i młodzieży. Posiada certyfikat z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation.

 

Katarzyna Sopolińska - nauczyciel historii, języka angielskiego i informatyki w Szkole Podstawowej nr 11 w Inowrocławiu, Ambasador oraz trener programu eTwinning. 

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, kierunek historia, Wyższej Szkoły Zawodowej w Pile, kierunek filologia angielska i Wyższej Szkoły Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie, kierunek informatyka. Ukończyła kursy w kraju i za granicą z nowoczesnych technologii: Empowerment in ICT Skills na Malcie w 2015 roku, Future Classroom Lab w 2013,Training Course for Ambassadors, European Network of eTwinning Ambassadors w 2012 roku, Metody i narzędzia nauczania na odległość - platforma Moodle, Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie w 2012 roku. 

Od 2006 Ambasador programu eTwinning i od 2007 trener kursów online, a także autor wielu kursów internetowych na platformie Moodle. Od tego czasu zrealizowała wiele projektów międzynarodowych w programie eTwinning i Erasmus+ z wykorzystaniem nowoczesnych technologii ICT. Trzykrotnie nagrodzona w Krajowym Konkursie eTwinning.

  • W razie pytań

    

    Program eTwinning:

    Aleksandra Woźniak

    tel: 22 46 31 224

    e-mail: aleksandra.wozniak@frse.org.pl